tisdag, oktober 23, 2012

Lampor, Gardiner och Adventsljusstakar

Är hemma idag oxå, har en date med vårdcentralen kl 10.15 med Sessan, hon hade jätteont i halsen idag när hon vaknade sa hon och i örat så vi ska dit.
När vi kommer hem där i från ska jag ta fram de ljusstakar som jag inte ska använda iår och de lampor som jag inte använder och lite gardiner och krukor. För snart är pappas hus tomt och då måste vi fixa till så det ser lite mysigt ut iallafall när man kör förbi, det behöver ju inte se tomt ut.
 
När jag har gjort detta åker väl dammsugaren fram igen och ja kanske moppen oxå, jag älskar doften av grön såpa nu när det inte regnar kanske man skulle passa på att putsa lite fönster oxå, köket ock kontoret och vårt sovrum och kanske de stpra rummet uppe där Sessan ska bo sen. Ja laga lite mat och sen kommer kanske gubben hem.
 
Sen får vi se vad som händer imorgon beroende på om de hittar nått på henne eller inte där uppe på vårdcentralen, troligen inte för på mig hittade de inget fel och jag kunde ju inte prata. Så vi får se vad som händer i morgon. Återkommer kanske lite senare med en uppdaterad version av oss.
 
Ha en fiiin dag så länge.
 
Kram Lina

2 kommentarer:

  1. Jag har gardiner om Ni vill ha och krukor har jag också.

    SvaraRadera