onsdag, oktober 10, 2012

Min Hall

 
Kikar in lite snabbt för att säga hej.
Liten bild från hallen på övervåningen.
 
(konstverket i bakgrunden står Sessan för)
 
Mina planer och min önskan är vit tapet och ett vitmålat golv men det är plander som ligger låååååångt fram i tiden. Men ändock en plan.
 
Stolen kommer från granngården där mina underbara svärföräldrar bor, spegeln har min älskade make gjort till mig, symaskinen komemr från min mormor och morfar och lampan är makens studentpresent.
 
Har varit hemma idag oxå från jobbet, vet inte o jag ska gå i morgon, jag är ju heeeeees men inte sjuk, jag får höra vad de säger där inne i stadet. Nja vi får se, jag låter ju som en gammal åsna men det är nog ingen som bryr sig om det kanske.
 
Har precis satt i mig en tallrik med biffar och gräddstuvad vitkål och två stora glas vatten, väldans gottm åste jag säga. Jag ska snart åka och hämta min lilla Sessa på dagis, hon kan likaväl vara hemma hos mig på eftermiddagen som att vara på dagis.
 
Ha en fin dag så  ses vi säkert i morgon
 
Kram Lina

1 kommentar:

  1. Så mysigt Lina ! Stolen har varit Lillys! Hoppas Du är bättre idag.Kram Lotta

    SvaraRadera