fredag, oktober 12, 2012

En sån där dag

när jag känner att jag skulle vilja vara öedig och bara vara hemma och pula och pyssla, städa lite här dona lite där och ändra lite så.
 
Det slog mig att det är ju inte så långt kvar till jul heller (hemska tanke) Men det är ju så mycket som ska förberedas inför detta med kransar och mossa och annat smått och gott, jag har inte tid att jobba, inte så mycket i alla fall. Jag behöver mint tre dagar i veckan ledigt för att hinna med mitt höst/vinter pyssel. Tror ni att arbetsgivaren går med på detta? ja med full betalning så klart !!1
 
Nä skämt o sido, detta är verkligen den bästa tiden i mitt liv, hösten, hösten hösten. Murr och mys och mörka kvällar _I Like Alot_
 
Ja så  var det med det, längtar hem till mjukisbyxorna och den tända brasan och en stor kopp 
kaffe, ja ja te är gott oxå men just nu är det kaffe som jag längtar efter, alltså riktigt kaffe.
 
 
Jagh ar surfat runt lite melllan samtalen här på olika sidor och det finns ju så många fina sidor med så mycket fina saker som till expempel Modesto hur mcyket fint fnns det inte hos dem eller Hemlängtan  här finns oxå hur mycket som helst. Men man kan ju inte köpa allt som är vackert.
 
Nu ska jag ta och koncentrera mig på mitt arbete lite 3,5 timme kvar till helg nu.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar