torsdag, september 17, 2009

Aroma finns det bättre äppel?

Hej kära du, då var det torsdag och jag är på ett toppenhumör. Skulle ha filmat Cornelia igår när hon fick sin röda skottkärra. Hennes mormor kom hem med en gunghäst och den var oxå ett lyckat klipp! Idag på morgeon hann jag med mycket, satte i barnstolen i mammas bil, gav hunden mat, klädde på mig och fixa till mig så att jag såg representativ ut (borstade håret och satt upp det) Sen var jag ute med vovve och sen var det dags för välling men då hade mormor och lilla Bus stigit upp, sen var det musik och dans på hög volym - Härligt - Mindre härligt när jag var tvungen att lämna dem. Måste bara säga och till min lilla gubbe Hampus som ställer upp i vårt och torrt - Älskar dig!!!!! Han arbetar hårt på sitt jobb samtidigt som han har både hund och barn när han kommer hem, ja du är guld värd!!! Llite nytt som hon har lärt sig är amus = rasmus och så kan hon säga max och öla = öra och sen hör jag inte vad hon kallar öga men hon har nåttord för det och näsa kan hon oxå fast hon säger nea eller nått i den stilen. Jag skulle handla lite maränger på CGs igår men jag kunde verkligen inte hitta dem så jag får göra ett nytt försök idag på lunchen eller så tar jag det i morgon innan jag åker hem maränger och glass och chokladsås. Det är 1,5 tim kvar till lunchen pch jag är hungrig nu men jag äter ett äppel nu hoppas att det stillar hungern lite. Nä jag har fortfarande inte fått igång bloggen i telefonen jag är LAT! Nähä jag ska kolla på lite födelsedagspaket till oktobers fördelsedagsbarn vilket är lillkusinen till Cornelia samt hennes farmor och hennes morfar - det är mycket nu man jag vet nog på ett ungefär vad jag ska köpa.

Ha en underbar torsdag!!
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar