söndag, september 13, 2009

Söndag 13 september 2009

Idag åker vi till Stenslanda, det är evighetersen vi var där och det ska verkligen blir kul att komma dit! Idag har vi eldat i kaminen och ätit färsbiffar till middag. Nu sover Cornelia äntligen. Ja annars är det lugnt idag. Igår var vi på dop, det var lillkusinen som skulle döps. Det var ett väldigt fint dop och faster hade verkligen lyckats bra med låtval tycker jag. Nu såg jag inte hela eftersom Cornelia satt i bilen och sov så fick ju jag springa emellan men det jag såg tyckte jag var fint. Maten var oxå jättegod det var kräftsoppa och kräftor och till kaffet var det farmor hemgjorda ostkaka med sylt. Fantastiskt gott allt ihop. På kvällen så följde vi med hem till faster och där prataede vi och drack lite vin det var inte så att det blev sent för klockan var bara 21 när vi kom hem men jag var grymt trött...så jag trr att klockan var typ 22,30 eller nått jag jag gick och la mig.
Dags att byta tvätt i maskinen.
Hoppas att er söndag blir lika bra som min.!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar