söndag, september 06, 2009

Förkylningen är över..

..tack och lov för det. Inte för att hin har varit mega jätte super sjuk men hin har varit förkyld men nu verkar det som om det är borta, hoppas att det inte kommer tillbaka, det är ju inte så kul att vara på dagis när man är förkyld och trött. Ja annars har det inte hänt så myc
ket. Syster har åkt till sthlm och ska jobbar där nu ett tag och den andra systern hon har precis blivit av med sin förkylning så hon ska väl tillbaka till jobbet hon oxå. Hampus är i väg idag på arbetsdag hela dagen och ja vi är hemma och tvättar, får väl snart gå en sväng med hunden tror jag. Han grät här innan idag när Hampus gav sig iväg. Linda och Daniel har fått en liten pojk som ska heta Theo - Grattis till er - ska försöka hitta nått att köpa till honom, han är så söt, eller ja jag har ju bara sett honom på bild men där är han söt:) VI var visst välkomna dit nån dag denna veckan som kommer om lilla Bus blir helt återställd :) Annars har det inte hänt så mycket, jag jobbar ju Cornelia är på dagis och Hampus jobbar så nu är det som "vanligt" igen. Ska se om jag inte kan dra ihop lite folk här nån helg, det är sååå längesen vi träffades. Ja jag måste nog ta tag i detta snarast så det blir av!
Ha en bra söndag!

1 kommentar:

  1. ja det hade varit kul att träffas igen, som sagt alldeles för långt mellan gångerna. Snart är köket på plats och då är ni välkomna hit för en visning....massor av kramar!

    SvaraRadera