måndag, september 07, 2009

Tillbaka på jobbet igen,

Idag vaknade hon redan kl 0455 så jag behövde aldrig väcka henne och det var ju skönt för det betyder ju att hon var utvilad, kanske tröttare ikväll dock. Jaha i morgon blir det jobb länge, vi ska byta lokaler och det ska vi göra på kvällen - i morgon blir det nog inte mycket mys med C och kanske inte så mycket mys alls för jag tror ju att Hampe är ganska trött oxå, ska försöka komma iväg innan 19 iallafall det hade ju varit skönt, men ja vi får se, det är ju skönt att det inte är varje dag detta sker, jag får lite dåligt samvete när jag lämnar C med Hampus, det är ju så mycket han vill göra hemma ju men det är ju lite svårt med en liten tös som hela tiden pockar på uppmärksamhet! Jaha en gång är ingen gång :) Nu är det snart dags att gå hem iallafall. Jag ska hem och göra en fläskpannkaka - mums -

ha en bra måndag.

Kramisar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar