torsdag, september 24, 2009

En maffiaboss - det kunde man ju har räknat ut.

"Uppgifter till Aftonbladet: Polisen kände till planerna
Polisen hade tidigt information om att en helikopterkupp var på gång.
Enligt uppgifter till Aftonbladet bevakades flera värdedepåer och polisens egna helikoptrar – men insatsen drogs in.
Och nu pekas en maffialedare ut som hjärnan bakom kuppen."

Ja detta är intressant att följa tycker jag. Mmmm jag ska bli kriminalare i mitt nästa liv. Syrrans kille är ju länsman och ja det hade jag oxå kunnat tänka mig fast inte trafikpolis utan att ställa gärningsmannaprofiler och så. Guuud så spännande. Hur kan polisen har känt till det utan att göra nått?? Eller tänker jag fel? Jag har nog tittat för mycket på Wallander och Beck och CSI eller vad tror du. Jaha i helgen är det "flickan som lekte med elden" fast jag kan nog inte följa med för jag har ingen som kan ha Cornelia, men jag kan se den när den kommer ut på film sen. Jag kan ju passa på att läsa boken oxå innan. Snart är det jul och snart är det dags att tänka på julklapparna. Efter pappas födelsedag så är det dags att börja inhandlingen, det är ju helt värdelöst att vänta till dagen innan som en viss Mr Alfen brukar göra, japp älskningen det är dig jag syftar på. Men i år ska jag hjälpa dig jag lovar...Tycker att Cissis idé om lottdagning var suverän hoppas att de andra tycker samma lika.
Nu måste jag läsa lite till på aftonbladet om vad som händer och sker i vår huvudstad.
Ha en jädrans bra torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar