tisdag, september 22, 2009

Nya skor...

kanske inte det smartaste att ta på sig när man ska gå på stan efter the work? men men man är väl inte blond för inte eller? Nädå så farlig är det nog inte....ska inte gå så länge så det ska nog gå bra plus att mina fötter är så vana vid att bli misshandlade så. Ja annars händer det inte så mycket, jag slutar tidigare idag, kände att jag kunde ta och flexa ut lite tidigare vi har inte så mycket att göra just nu och då kan manju passa på. Fotografen är på dagis idag, hoppas att hon den lilla kan sitta stilla. Vet inte om jag ska göra en stol till Zäta, Philip fick en när han fyllde 1 år men jag vet inte om Zätas mor och far vill ha en sådan till sin lille sötnos? Jag ska fundera lite till på detta. Det var allt för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar