fredag, september 25, 2009

Finally Friday

Jaha ja då vardet fredag igen, måste verkligen lära mig att dricka mer vatten om dagarna, jag är så dåligt på detta. Guuud så mörkt det var idag när jag och Grimmse skulle ut på vår morgontur. Hade nästan behövt ficklampa, men han är ju en sån bra ledarhund - NOT - höll på att dra ner mig i ett dike, det hade väl gått en stackers gris där eller nått - ja idag när jag kom till jobbet så var det först möte och sen F R U K O S T med frallor och kaffe och massa goda pålägg. Och nu sitter jag här på min stol och idag har jag samma lika sockar på mig och inte som igår, hade iof två svarta med det var olika svart färg på dem - dösnyggt. Cornelia fick ta sin fina fodrade regnjacka idag, den är något varmare än den röda pop jackan hon har som jag desutom köpte förra hösten till henne i stl 68 ja den kanske inte är förliten än men det är nog dags att köpa sig en ny. Har en på G på tradera :) köpte en jättefin grön pop tunika där som kom hem igår och den var verkligen superfin så den har nog på sig idag. I morgon är det marknad i Linneryd och dit ka vi väl åka en liten sväng, vi ska bara hem till Stenslanda först och kolla till djuren, ägarna är på Öland och gottar sig. Sen blir det markand och marknadskarameller och en tripp till faster C och barnen. Igår var det hockey på att + kanalerna men vi kollade på HV71-Dif och det var en spännanden match trots att det var 13 mål...men ja HV vann med ett mål men det var spännande farm till sista minuten. Kul att Forsberg är tillbaka i Scerige igen, han har iof bara skrivit tre matchers kontrakt men det kan ju bli mer om foten håller.

Ha en trevlig helg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar