tisdag, september 01, 2009

Har inte glömt

er men jag har inte haft så mycket tid, nu jobbar man ju heltid :) det är jättebra och jag trvis som fisken i vattnet, fast det blir ju såklart långa dagar, men man vänjer väl sig kan jag tänka mig. Cornelia sover inte hos oss längre utan hon har flyttat in i sitt egna rum nu och jag vaknade kl 0415 idag och undrade om hon levde, jag har ju inte hört henne på hela natten så jag var tvungen att stiga upp och kolla som hon andades - sen somnade jag om :) Knäppis!!! Idag vinkade hon till mig när hon och hennes älskade pappa åkte till dagis och det är så skönt, det skulle göra så ont om hon var ledsen och skrek varje gång. Ja nä annars händer det inte så mycket, idag har jag ätit pasta veggo - mycket god!!! I Helgen är det årsfesten och dit ska vi men jag vet inte om H har betalat avgiften, måste kolla med Linda. det blir ju tokigt annars. Jaha och nu har syster blivit sjuk oxå, kanske att mamma kan ha Bus på lördag då ja vi får se vad som händer och fötter, hoppas att syster blir frisk iallafall. Nu är det bara 1 tim och 30 min kvar sen är det hemdags! Ha en fortsatt bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar