onsdag, september 09, 2009

Feeling hot hot hot...

my god vad det är varmt i denna nya lokal, jag döööör, huvudvärk och ont i ögonen och en täppt näsa, ska man behöva jobba så här. Nä det är inte så farligt jag har lite ont i huvudet men det går över när jag kommer hem. Luften är inte den bästa och det är varmt här men vi ska ju bara sitta här en månad och det kommer att gå fort. Ja alla mina system funkade idag nä'r jag loggade in och det var väldigt postitivt. Bra jobbat IT killarna. Cornelia såg ut som en slagskämpe när jag kom hem igår kväll. för det fösta så låste hon in sig i bilen igår när Hampe hämtade henne så han fick låna en bil och köra hem och hämta reservnyckel och sen hade hon trillat på dagis och skrapat upp halva ansiktet på asfalten. Sen idag när hon och Hampe skulle åka så var hon ledsen och det var inte kul, hon har annars vinkat åt mig när de har gått. Hmmmm det kändes i hjärtat. Jag har kort på henne och det kommer inom kort. Ikväll kommer mamma, hon ska ha lilla Bus i morgon, så får hon vara hemam och vila upp sig lite haha....Snart är det lunch och sen ska jag ner till Brand World och kolla på ett par sneakers tänkte jag, ska hem och rensa ur bland skorna. I helgen är det barndop på logen, det kommer att bli jättetrevligt. Det är lugn på telefonen oxå. Ja nu har jag fått svar från nästan alla och de kommer, mycket trevligt. Jag vet inte vad jag ska bjuda på än men det ska vara nått enkelt som kyckling eller nått sånt, kanske fisk????? Lax är ju så otroligt gott. hmm nja vi får se vad det blir. Undra vad Evelina gör idag, ska ta och maila henne. Nähä snart lunch som sagt och här är det inte jättemycket att göra, emn det är väl bara lugnet före stormen.
Ha en bra dag -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar