tisdag, september 08, 2009

Tisdag

ja då är det veckans mest onödiga dag igen.. T I S D A G, vad fyller den för funktion egentligen? Måndag förstår jag för det är ju veckans första dag och onsdag är ju mitt i veckan (arbetsveckan) och sen tordags och fredag de dagarna hinner mna ju knappast med så det är ju tur att dem finns för annars hade ju veckan varit kort. Så ja tisdag en onödig dag eller hur. Annars har det inte hänt så mycket, mamma kommer på onsdag för C är ju ledig från dagis på torsdag. Jag har varit på körskolan idag (kors i taket) Ska hem och plugga lite och sen ska jag väl snart vara klar. Anders är visst inte kvar där, han var ju trevlig men ja så är det. Den 19 sept kommer "gänget" hoppas jag, jag har bara fått svar från ett par n menj ag får väl ta o ring de andra då. Jag har världens bästa svärmor, hon ställer upp i alla väder, ja det gör hela den familjen så inte för det. Världens bästa extra familj har jag. Ja då ska vi flytta lite ikväll så det kommer att bli en långa dag, flytta på jobbet alltså vi ska byta lokal. Cornelia var så söt i söndag var Hampes bror hemma med sin lille pojk och han heter Zigge och när Cornelia fick syn på honom sa hon - heeej zigge, söta lilla hönan. Och igår sa Hampe att hon hade ropat på katten Rasmus och sagt Asmus, Asmus. Man blir klart stolt! Nähä det är lite lugnt idag här så nu vet jag inte vad jag ska hitta på jag har ju inte varit här så länge än så jag har ju inte så mycket att städa undan och sortera heller. Dåligt på att lägag in bilder har jag märkt och det är för att jag är dålig på att ta bilder, men jag lovar att jag ska bli bättre på detta.
Då får jag önska en fortsatt trevlig dag!

1 kommentar:

  1. Hej! förlåt att jag inte har svarat men det ör klart vi kommer...det ska bli kanon skoj! Säg till om vi ska ha med oss något eller hjälpa dig med något. Kram kram

    SvaraRadera