torsdag, september 10, 2009

jobb jobb jobb

Idag hade jag gärna stannat hemma med mitt lilla troll för när jag kom hem igår så sov hon, hon hade somat hos sin pappa när han hade gett henne välling, men hon har sovit brevid mig inatt så jag har snusat henne ändå. Mamma är hemma med henne idag och dem hade busat och lekt idag och när jag pratade med mamma så sov lilla Bus. Annars har det inte hänt så mycket sen igår, det är fortfarande lugnt på jobbet, vi har ätit precis och idag blev det lax, sen var jag och C nere på CGs och shoppade hårfärg och nagelfil. På lördag är det dop och hans present har fortfarande inte kommit hem och jag har bett on datum tre gånger n u utan att få nått svar så det är sista gången jag handlar där på www.victorialiving.se . På jobbet är det fortfarande lugnt man jag hoppas att det är sista veckan nu, nästa vecka ska vi på utb vi 4 som började senast, det ska bli jätte spännande och lära sig nytt tycker jag - det är en affärskola - .
Jag har inte hunnt att ladda över korten än, jag har ju en tfn som man ska kunna blogga ifrån men jaghar inte fått det till att funka än - tusan oxå - ja jag måste ta tag i dett anu för då kan jag ju få ut bilderna direkt ju, jag och teknik, fast inte ens H kunde fixa det ja ja han la inte ner nått jätteenergi på det, annars hade han nog fixat det. Dags att jobba vidare!

Kram på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar