onsdag, september 16, 2009

En bra dag på jobbet.

Jaha då var det onsdag - tom veckans mest meningslösa dag gick fort :) Vi har varit på affärsskola och det har verkligen varit hur bra som helst. Nu är det snart dags för lunch och jag är sååå hungrig så det ska bli gott. Ikväll kommer mamma ska bli mysigt, vi ska eller jag ska in på CGs och handla lite innan jag åker hem idag. Pratade med min kära svägerska precis, hon har börjat sälja alpnaering (en skitbra produkt) Hon skulle ha party idag men jag hinner inte gå på det tur att man kan handla ändå. Min lökkrydda är slut och den kan man knappt vara utan coh sen tipsade hon om en fotsalva och den verkade bra så den fick det oxå blir och sen tea tree krämen. Den har jag saknat. Nä då var det väl dags för lite mat. Idag är det mer att göra på jobbt cohd et är kul för då går tiden lite fortare inte för att det är tråkigt här men man vill ju gärna hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar