fredag, september 11, 2009

Det är snart dags för fredagsmys...

..iallafall i huvudet på mig. Skulle egentligen har lunchat med min lilla syster med länsman skulle ha sitt tjänstevapen me sig och ingenstans att låsa in det så det gick inte tyvärr, men det får blir en annan gång. Igår kissade Cornelia på pottan :) hon hade sagt -kissa till mamma och då hade hon hjälpt henne med byxor och blöja och satt henne på pottan och då hade hon kissat. Så duktig hon är min lilla höna. I morgon är det dop som står på schemat, det är lillkusinen som ska döpas. Ska bli väldigt trevligt att träffa alla som kommer. Har hört att menyn är väldigt trevlig oxå. Skrev ju härromdagen att mina svärföräldrar var bra ville bara göra ett förtydligande om att mina föräldrar oxå är väldigt bra och ställer upp i alla väder, om det är nån som undrar menar jag :) Jag var på jakt efter ett par leeggings i nån lite roligare färg än svart men CityGross hade bara orangea och lilarosa och det är väl inte min färg direkt så ja det får bli mina svarta. Jag ska ha min nya snygga svarta skinnskor iallafall.

Annars är det som vanligt. Den 19 kommer det ett gäng med kompisar hem till oss, vi ska ha lite fest. Det var så längsen vi träffades alla tycker jag så det var på tiden. Nu har jag ju huvudbry på vad jag ska laga för mat men det löser ju sig. Snart börjar älgjakten oxå, det blir kul för Grimm och komma ut och springa lite, såg att han hade fått ett litet sår på insidan av låret, men det är nog ingen fara. Hmm det ska bli gott med ett glas rött när man sätter sig i soffan ikväll, mamma och Cornelia dammsög och torkade golven hemma igår, hur söta som helst.
Nä nu ska jag hitta på nått annat, har inte mer att skriva nu.

Ha en underbar helg alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar