onsdag, april 22, 2009

Aditro säger upp 240 anställda i Östersund

...stackars jävlar, vet precis hur det känns. Det hade kanske varit bättre om det legat kvar i Växjö ändå? Vem vet det kanske blir så (ja det var en önskedröm) Det är jättetråkigt att det blev så men av nån konstig anledning är jag inte förvånad. Det har väl inte gått megabra sen det blev Aditro, ja det är ju såklart min egna version, jag vet inte men dte är en känsla jag har fått.
Bara tråkigt nyheter jag har idag, farmor dog i natt, ite helt oväntat det heller kanske, det är något som jag vet att hon har önskat länge. Hon skulle ha blivit 94 på fredag. Hon har väl inte varit sig själv riktigt sen farfar gick bort -95 tror jag. Ja hon varken såg eller hörde på slutet och hon tillbringade sina dagar i sängen, sovandes. Vila i frid farmor!
Ja i Kuppramåla är allt sig likt annars, inatt var vi uppe 01,30 och byte pyjamas, det hade gått igenom och sen vid 02,30 var jag nere och gjorde en flaska välling sen sov vi igen, nä det är inte särskilt betungande men klart att det känns när man inte får sova. Fast vad gör man inte för sin lilla tjej. Ska in och titta lite på ams nu för och se om det finns nått mer jobb att söka, men fösta ska jag leka och gosa lite med Skruttan.

Trevlig onsdag!

1 kommentar:

  1. Vet precis hur du känner när man inte får sova riktigt, jag är uppe minst 3ggr varje natt och dessutom vill lill´donnan upp vid 6 snåret. Hoppas verkligen det ändrar sig när tänderna har slutat växa. Ha det så bra så får vi ses snart Kram

    SvaraRadera