torsdag, april 23, 2009

Vart tog veckan vägen??

Det är fredag i morgon, helt sjukt - hahaha det springer en råtta i väggen på kontoret, jag hör den hela tiden, tur att kissekatten inte är här, eller det är kanske synd, äsch den kommer inte in ändå. fick ett mail innan idag om att unionen vill höja taket till a-kassan och det är väl inte en dag försent, max beloppet är 680:- om dagen, nä det blir man inte rik på så 10500 eller nått i månaden, ja det är riktigt bra...eller inte, jag vet inte hur svenska politiker tänker? jag tror att de behöver komma ner på jorden själva ett tag och leva som vi "vanliga" gör..eller? ja nä det är klart fler s0m tycker om jag gör men det hjälper ju inte. Snart är det val och jag vet innte vilka jag ska rösta på, det finns inte nått parti som tilltalar mig....

Nä nu ropar Cornelia igen och hennes pappa sitter och tittar på TV så det är bästa att jag tar det...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar