torsdag, april 30, 2009

Valborgsmässoafton

Ja då var det sista dagen för Hampus på jobbet och sista dagen i april, fast Hampus ska på intervju idag och jag hoppas att det går bra för då är det väl kanske omedelbar "anställning". Ja vi håller tummarna här hemma iallafall. Flaggdag idag fast vår flagga är inte hissad (skäms) aja det är väl inte hel världen. Igår hade vi stömavbrott för 3 timmar på förmiddagen och sen en timme på kvällen, lite arbetssamt är det men ja nu ska det väl vara fixat tror jag. Fick mina kläder från Ellos igår och dem var jättefina, jag har fyndat, köpte ett lååångt linne för 65 kr och nån tröja för 79 kr, man får endel för pengarna då, nä jag behöver verkligen inte köpa märkeskläder, jag köper de kläder jag tycker är fina. Roligare att ha lite mer att välja på tycker jag. Idag när vi kom ner för att äta frukost så hade väl vår lille hund ätit av skosnöret på mina "ut och gå" skor tack så mycket, ja nä de är inte förstörda men det är så tråkigt när han gör det. Nu är han i hundgården. Skållan sover och jag ska ut i solen en stund tänkte jag så ha nu en riktigt trevlig valborg och glöm inte att klä på er ikväll det kommer att bli kallt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar