torsdag, april 16, 2009

SMP är en j-vla tidning

Blir så besviken på Smålandposten. Jag skickade in bild på Cornelia i tisdags för att få med henne i tidningen på fredag, men när jag ringer på onsdag så har deras mail legat nere och då kan de inte få in hennes bild i tidningen eftersom det MÅSTE vara tre dagar innan, som om det vore mitt fel att deras mail inte funkade. En snäsig liten donna som vist heter Cecilia svarade och sa att det är alldeles försent men du kan komma upp med en bild så kan vi fixa det till på lördagen - komma upp med en bild - när man bor 5 mil från Växjö och det fick hon höra oxå.lördagen vill jag ju inte ha med henne så jag sa att det gör jag inte men att tidningen är ju inte trycket så det måste ju ändå gå att lösa - en bild hur svårt kan det vara, men nä. Och så sa hon - ångrar du dig så kan du ringa så kanske jag kan fixa in bilden på lördagen, ja hon verkar vara döv. Sen ringde Anna som är nån jävla chef för kundcenter upp mig och sa att hon gärna hjälper mig med att få in bilden på lördagen, jag vet intejag tror att de är tröga allihop där inne. det är ju på fredagen som jag ville ha in bilden. Hade jag skickat in bilden tidigare så hade det ju gått och det var ju det jag gjorde, det är ju inte mitt fel att de är inkompetenta och inte upptäcker att mailen ligger nere (som om jag skulle tro på det) Så nu blir det ingen bild från oss på Cornelia i smp och jag kommer aldrig mer att prenumerera på det jävla skittidningen. Hade de erbjudit mig ett gratis införande på lördagen så hade jag tagit det men att betala 120 kr för fel dag det gör jag aldrig. Anledningen till att jag skickat det via mail är att mina bilden alltid är förstora så jag kan inte ladda in dem på deras jävla skitsida och jag har gjort så innan varje gång när Philip har fyllt år så har det gått bra. Men så klart inte nu. Det värsta är ändå att både Cecilia och Anna ville få det till att jag får skylla mig själv som skickade in det via mailen, men det är ju den jävla mailadressen man får upp. Grymt besviken på smålandposten är jag. Men det är väl kanske nån annan som har gjort rätt så det kommer kanske nån bild på henne, men det känns ändå fördjävligt att det inte kommer nån från oss. Tredagar innan då måste man väl kunna fixa in en bild tidningen lär ju inte vara tryckt. Förbannade jävla smålandsposten!!!!

Idag har jag bakat den ena tårtbottnen till hennes tårta och så jag ska baka lite bröd idag oxå sen åker vi till Börjes i em för att handla lite och så ska vi beställa tapeterna till matrummet oxå. Idag är vädret helt underbart men jag har lite att göra så det får bli en dag inomhus - typiskt. När ha det är lika bra att sätta till degen till frallorna nu innan Skrållan vaknar.
Ha en underbar dag alla!

1 kommentar:

  1. Nä...fy f-n vad arg jag hade blivit, ens dotter fyller ju bara 1 år en gång. Ha en skön helg...Kramiz

    SvaraRadera