söndag, april 05, 2009

Klara - Färdiga - Gå

Grattis Anna på födelsedagen!!
Nu är det klart TV-rummet, golvet är torkat och mattan är på plats. Bra gjort Hampus, det blev kalasbra!! Bilder kommer i morgon (orkar inte tömma kameran idag)
Ieftremiddag så har Camilla från Me&I varit här och jesus vad mycjet fint hon kom med då, man blir helt snurrig i huvudet av alla goa mysiga kläder. Ja så klart handlade jag och även till mig själv denna gången X i taket. Ja jag unnade mig detta.
Igår var vi på party hos Stina och Peter i Lessebo och ja det var verkligen ett party, vi åkte hem vid 23,30 för Cornelia kunde inte somna i allt "oväsen" Det var verkligen jättetrevligt, jag har inte skrattat så mycket så kanonlänge. Stinas kompisar är helt crazy :) Tack för att vi fick komma. Träffade även Louise och Martin. Skönt att se att hon var bättre Louise lilla gosan :) Ida och Magnus var där oxå ja det är alltid lika trevligt att täffas. Vi ska till Magnus och Ida på söndag - mys mys :) Nähä nu ska jag ta mig en smörgås, vi har inte ätit nått idag mer än frukost.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar