måndag, april 20, 2009

Måndag förmiddag

(Mys i soffan med pappa)
Så där nu har jag en present till "magen" ja Cissis bäbis som ska komma snart. Skulle vara kul om det blev en flicka, men det kan ju inte vi bestämma :) Ja idag har jag varit ute i trädgården och bäörjat rensa lite i landen, jag har ett och ett halvt land kva av de stora och sen tror jag att jag ska ta och gräva upp ett litet land och plantera bärbuskar där istället :) Oj kl är bara 11, vad jag har hunnit med idag då :) Dosan hon sover i vagnen, det är sååå gott att sova ute :) Katten är en jävla gaphals han bara ska ha mat hela tiden, han gör inget annat än äter och sover och så klart så tar han ju en och en annan mus oxå. Ska ta ett bus i tvättkorgen idag oxå, nu kan man ju bara ta och tvätta på behöver ju inte bry sig om att det ska få plats nu när man kan hänga ute och då torkar det ju på nolltid oxå - suveränt!! Kaminen är snart inne oxå, det saknades visst nått rör men när det har kommit hem så är det bara att koppla på och tända på! Underbart härligt väder ute idag men kaffetarmen sa ifrån så nu ska jag ta och koka mig lite kaffe och så när Snäckan vaknar så blir det lite mat :) Hittade ett jobb på Telenor igår i butiekn :) det verkade vara riktigt trevligt, så jag sökte det. Men nu får vi se hur det går med dagisplats och dyl. Får Hampus ett jobb nu så blir det svårt för mig att jobba oxå eftersom det inte finns nån som kan ha Cornelia äsch det löser sig alltid :)
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar