torsdag, april 09, 2009

Skärtorsdag = på väg till Blåkulla


Nä vi stannar hemma idag jag och katten. Ska inte göra nått mer än det vanliga idag, jo om jag hinner ska jag baka lite bröd tänkte jag, det är så gott med nybakat bröd. Annars blir det som bara en sväng med hunden och så skaju Cornelia äta och sova och äta. Ja sen kommr väl kanske Hampus hem lite lite lite tidigare. FBK tog hem guldet igår, ja ja grattis till er...hade varit roligare om HV71 hade gjort det istället hmm men det kommer väl kanske nån gång det oxå.
Hampus var på möte med styrelsen för jaktlaget igår. Så igår var vi själva hela hela dagen. Grimm har en fästing i armhålan, men jag kommer inte åt att ta den än så den får sitta och växa till sig lite. Usch det är så tråkigt när dem kommer. Måste komma ihåg att med med slutbetyget till Ida och Magnus på söndag, Ida ska få skanna i det till mig så att jag kan bifoga det till min ansökan till VXU. Kanske att jag kommer inte och kan få en liten liten utbildning nån gång i livet, det känns som om det skulle vara lite viktigt nu.
Ha en Glad Påsk alla!

1 kommentar: