tisdag, april 21, 2009

Fler tänder på G

Ja då var det väl dags för fler tänder igen, nu är det tand nr 8 i ordningen och denna gången är det en "hörn" tand, Hon har varit lite orolig på nätterna och lite lite konstig i magen men inte så farligt. Idag skiner solen igen och det är underbart ute, fast inte så vidare varmt kanske men man blir glad iallafall. Nu är alla rör på plats till kaminen och ikväll ska han väl fortsätta med monterandet så kanske till helgen att det blir en liten brasa, ja vi får se. Han hämtade även tapeterna igår. Fast dem fick jag aldrig se. Pappa skulle hjälpa mig att hämta mina nya trädgrdsmöbler "solstolar" i amerikansk stil, hur
mysiga som helst. Jag fick pengar av honom och Qua och Ina när jag fyllde år och nu var de nersatta så då gäller det ju att passa på. Tack för hjälpen pappa!! Annars vet jag inte vad som händer idag, det är ju tisdag (veckans tråkigaste dag) Nä jag får väl ta och hitta på nått, kan inte sitta här hela dagen.

Ha en bra tisdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar