torsdag, april 02, 2009

vart är världen på väg??

Hahaha..läset i Smp idag att nu får man inte blogga när man är arbetslös, ja iallafall inte på smps hemsida och det spelar visst ingen roll om han inte får betalt för det - Helt j*#¤%* sjukt, nä jag undrar vart vi är på väg. Ska Arbetsförmedlingen ta i från oss det som vi kanske tycker är jättekul och som för vissa kanske funkar lite som terapi, att få skriva av sig menar jag, Ja det kanske blir så att även jag får sluta blogga om eller när jag blir arbetslös.
Jag fick jag stiga upp vid 6,30 för Hampus hade försovit sig, jag gick en runda med hunden när han packade matväskan. Men nu så är han iväg, ja han kom iväg som han skulle -Tack Lina för hjälpen.
Nähä nu har Skrållan vaknat så nu ska vi gosa lite och ja äta så klart.

Klarblå himmel och sol även idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar