onsdag, april 08, 2009

Onsdag och mulet

Grattis på födelsedagen Louise!!!
Jaha då var det redan onsdag. Vi ska inte hitta på nått spec idag heller bara ta det lugnt och mysa, det blir endel farande i påskhelgen ju. Nu har vi bestämt oss för att tapetsera om i det gamla TV-rummet oxå fast det gör vi efter Cornelias födelsedag. Men vi ska måla taket innan nu när det står tomt där. Idag är Cornelias framor ledog så vi kanske ska gå bort och hälsa på henne? ja vi får se vad dagen räcker till. Jag undrar om det är nån tand till på G här hos sorken? Hon har sovit lite dåligt nu eller så är det en ny fas hon är inne i, 1 års fasen kanske?!
Snart påsk, trevligt, det betyder ju att våren verkligen är här, iallafall tycker jag att det är så. Jag gjorde hamburgare på älgfärs igår och de blev såååå goda, blev lite impad av mig själv. Jag är inte världsbäst på att laga mat direkt så. Nu ska jag kolla lite kläder:)
Ha en underbar onsdag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar