tisdag, april 14, 2009

En helt vanlig dag.

Skööönt tycker jag. Vi har varit ute lite idag med Grimmse och så har vi flyttat på hyllorna från matrummet till kontoret. Ja det var lite arbete eftersom de var fulla med dvd-skivor och cd-skivor och böcker, så vi började med att plcoka bort allt och sen flytta dessa och plocka dit allt igen. Ja ja jag vet inte om vi gjorde så mycket mest jag tror jag, Cornelia hon donar med så mycket annat. Jag har hängt upp gardiner och donat lite och dammsugit såklart och snart tänker jag ta fram moppen oxå och sen ska mattan på. Sen måste jag ha hjälp av Hampus. Undrar vad vi ska ha till middag idag, grilla varsin korv kanske? eller nja jag kan ju iof steka varsin korvabit och göra stuvade makaroner till.....hmm mmm det tåls att fundera på. Näähää nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen ska jag vila lite nu när Busan sover.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar