torsdag, januari 17, 2013

PIP Studio

Önskar mig början på denna service när jag fyller år.
Jag har nog visat denna tidigare tror jag och jag verkligen älskar den. Tallrikarna med fåglarna på är i 21 cm i dm och de enfärgade tallrikarna är 26 cm i dm. Så fint att duka ihop. Vet dock inte om jag vill ha 6 av varje eller bara en färg men jag vill nog ha 6 av varje. Den är inte jättedyr men det är ju inte så man kan köpa hela på¨en gång, i allafall inte jag. Men den är ju perfa att ösnkar sig när man fyller år så tips då till er.







 Visst är de underbara så säg, det finns även  kaffekopp med assiett till i presentförpackning i rosa och blått och dessa är ju oxå helt underbara.
 
 Bilderna kommer från House of Hedda där man även kan köpa dessa underbaringar
 
 
Kram Lina
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar