onsdag, januari 16, 2013

Måsten

har jag lite svårt för, men jag har några MÅSTEN nu och det är att packa väskan till bebisen som ska komma, nu hade jag känningar i natt igen och sovit dåligt, inte för att det behöver betyda något men det är klart en skönare känsla om allt man behöver är nerpackat och kanske en tandborste och lite deo till mig. Så det ska jag fixa i kväll, jag ska även plocka fram allt till skötbordet och så ska jag ta fram vagnen, och kolla över den.
 
Var på gården idag o kollade så värmen var på och att allt stod rätt till och det såg hur bar ut som helst, lillasyster och hennes gubbe har varit där och skottat gången och lite och det såg så himla fint ut. Skönt att inte vara själv om det. Elektrikern har varit där oxå och jag tror att han har säkrat upp från 16 till 20 Amp på säkringen där elpatronen sitter. Ja jag är inte så hemma på sånna saker. Men det såg bra ut där. Tack för hjälpen kära syster.
 
Ja annars är det näst näst sista dagen här på jobbet på väldigt länge. Hade tänkt att jag skulle försöka bli av med lite felx men det verkar svårt men men den får väl sparas då.
Snart dags för lite fika.
 
 
Önskar en fin dag
 
Kram Lina

1 kommentar:

  1. Ååååååh ska det bli en liten bebis till? Vad roligt, stort GRATTIS till er!
    Ang den där duschkrämen, jag har fått den i present så jag vet inte var den finns. Men jag har för mig att jag sett deras grejor på Åhlens. Testa där, lycka till!

    SvaraRadera