söndag, januari 27, 2013

Städa städa...

..varje fredá och så varje juuuul, det tycker jag är kuuuul, men aldrig mörda på en lörda´ för det verkar skuuumt och det tycker jag är duuumt. //Pippi

 
Det är det jag gör idag, städar alltså. Eller städar och städar vet jag inte precis, jag försöker få ordning här, gillar inte den gula fula soffan vi har i TV rummet till exempel. Hade jag inte haft magen i vägen så hade den åkt ut idag men nu är den i vägen och maken är i skogen och egentligen inte så sugen på att slänga ut den så den fula fula fula soffan får vara kvar. Helst av allt hade jag gärna sett den brinna, mmm lite drastiskt kanske men en känsla som känns bra.
Vi har två fina Ektorp soffor som står uppe på övervåningen till ingen nytta just ny mer än att de samlar damm. De SKA ner så småningom.
 
Nä, har inga roliga bilder alls att bjuda på, inte än iallafall.
Hoppas och önskar att bebisen ska komma idag, nä inga känningar så det blir inte idag men jag önskar iallafall. Hoppas kan man ju alltid göra. Börjar bli trött på magen nu, inte för att det har varit jobbigt på nått vis, inte alls, det har varit en lätt graviditet och jag är fortfarande mycket rörlig så inte för det, men det är ju ändå en mage som tar emot.
 
 
Ha en fin söndag och njut.
 
Kram Lina

1 kommentar:

  1. Hey there! Someone in my Myspace group shared this site with us so
    I came to look it over. I'm definitely enjoying the information.
    I'm bookmarking and will be tweeting this to my followers!
    Excellent blog and amazing design.
    Website: http://herb24.space

    SvaraRadera