tisdag, januari 08, 2013

Snart är jag klar

Nu har jag inte mycket kvar att göra hemma inna jag kan gå på ledighet. Jag har städat och sorterat och fixat och donat i huset. Så snart kan jag gå på ledighet. Sängen är uppsatt skötbordet framplockat och ikväll uppsatt på rätt ställe. Kläderna framtagna och tvättade och ja vad mer behöver man?
 
Har Cs rum kavr att städa ur och jag fixar och donar lite på kvällarna med detta och sen ska jag avsluta med att städa ur och renas i min garberob. Mamma kläderna har jag hela tiden haft i en låda så jag har inte varit i min garberob så mycket den senaste tiden och den är i stort behov av FIX - ska ta en bild så ska ni få se, den är verkligen bedrövlig.
 
Sen är det lite möbler som ska UT.
Jag har en gungstol i amerika stil som jag inte vill ha och en spinnrock men den vill nog kanske mamma ha annars åker den oxå. En TV med tillhörande TV bänk på Cs rum som är typ lite stor som hennes rum (inte riktigt men nästan)
Min ambition är ju att vi ska kunna ge henne en ny TV när hon fyller år och kanske ett Nintendo DS för det spelar hon på hela tiden när hon träffar sina kusiner. Ska se om jag kan hitta nått roligt spel till hennes eller vårt Wii oxå.

Ja då var det snart dags för lite lunch och sen är det tid för ultraljud igen, ett tillväxtultraljud tror jag att de kallade det för. I och med att jag måste kolla mitt socker varje / varannan dag så är detta en rutinkoll bara för att se så inte bebisen är förstor eller ja nått i den stilen iallafall så det ska jag iväg på i em. Sen har jag köpt en ny bilbarnstol eller ett sånt där babyskydd med bältad bas för 600 kr, Tack snälla HH för att jag fick köpa den.


Nu lite mat i magen.

Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar