torsdag, januari 24, 2013

i väntans tider


 
Dag nummer fyra hemma, utan bebis dock, och nä inga känningar heller, fast nu är den välkommen när som, ska "bara" ha ner skötbordet oxå sen är nog allt på plats tror jag. Ja i allafall allt som borde vara förberett och klart, vagnen har inte pumpats än men den heböver jag ju inte nu.
 

 
Jag har bäddat sängen i alla fall och ka det ser väl ganska så mysigt ut.

 
Har varit och lämnat Sessan på förskolan nu och gått en promenix med hunden, det är så skönt ute trots att det är -14 grader men bara solen är framme så värmer den och det är underbart. SKa hem till gården sen och kolla läget tänkte jag. Kanske hänga upp lite nya gardiner och fixa lite ja vi får se vad jag hinner med.
 
Önskar en härligt solig vinterdag.
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar