torsdag, januari 31, 2013

Bakar

Ja då var det BF + 3, inte riktigt vad jag räknat med och ärligt talat det är TRÅKIGT, riktigt tråkigt. Tur att jag har min första underbaring som håller mig sällskap. Idag har vi lyckats med mammas/mormors kringlor och de blev faktiskt så goda som hennes.

Var inne på Me&I o kollade igår, nä de hade releasat sin nya kollektion men det fanns inte så mycket att ha. Sen vill jag inte handla nu en massa innan jag vet vad det blir. Har fastnat för Kappahls Newbie kollektion. Den är jättefin i lite mysiga färger, påminner om Pompdelux som jag brukar köpa till Sessan. Fast sen är det roligt med kläder som är jätteknalliga oxå typ cerise och orange och så vidare.

Idag blir det lasagne till middag. Hoppas den blir god!

Nu får väl jag o magen ta en sväng om med dammsugaren innan maken kommer hem så det ser ut dom om vi har gjort nån nytta idag.

Nä inga känningar idag heller, TYVÄRR

Kram Lina


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar