onsdag, januari 30, 2013

Vad köper man till nån som fyller 30 år när man inte har några pengar? Det funderar jag på just nu, vet inte hur jag ska få ihop detta denna gången men men det brukar alltid lyckas på nått vis.
Nåja hon fyller inte än så jag har bra med tid att hitta på nått.
 
 
Kan konstatera även ikväll att jag verkligen och då menar jag VERKLIGEN behöver nya glasögon, får ta en tripp till stan nån dag och kolla in va de har att erbjuda.  
 
Det blir nog ingen förskola för Sessan i morgon hon nyser och snörvlar hela tiden så hon kan vara hemma med mig imorgon. Vi får se om vi kan hitta på nått kul i morgon, typ  kanske fixa lite hos Stampe, ta en promenix med hunden. Om man inte är strömlös och inblåst, de hotar ju med storm typ, vi ha varit ute nu ikväll och plockat in lite saker om-uti- fall-att det skulle komma nån storm, vilket jag inte tror att det gör.
 
Maken är och spelar innebandy och jag sitter här vid datorn och Sessan hon kollar Bamse på AppelTVn, en bra uppfinning tycker jag och det funkar faktiskt bra här i skogen trots att vi inte har nån fiber indragen än, undrar om det någonsin kommer att komma nån fiber till oss? Det bara är en massa möten om det hela tiden men det händer inte så mycket så vi får väl se, vi är väl inne på år nr tre nu tror jag.

 
Bilder från hallen får ni i morgon när det är lite ljusare och jag har orkat hämta den andra kameran och kopplat in den.
 
Nu har hon tjatat om att jag ska komma i 30 min så nu är det nog bäst att jag lyder henne. Trött och gnällig och snorig är hon, bäst att bädda ner henne nu så hon får sova.
 
Ha en bra kväll
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar