lördag, januari 26, 2013

Namnförslag

Ja det är inte helt enkelt det där med namn. Jag tycker att det är svårast med pojknamn (alla fina är ju upptagna)

Flicknamn:

Lova
Isabella
Vilhelmina (det är BARA jag som tycker det)
Lovisa
Amanda

Pojknamn:

Charlie

mmmm som ni märker behöver vi lite hjälp här. Snälla har ni nått härligt fint pojknamn så dela gärna med er.

Nu är det dags för mig att krypa ner under täcket.

Kram Lina

 
 
pssssst...när jag gått och lagt mig kom jag på ett namn till Elliott....

4 kommentarer:

  1. Så sant Lina, så är det, de finns runt oss även om de inte är på samma planet. Lotta

    SvaraRadera
  2. Här kommer några: Olliwer,Noel,Neo,Måns,Melwin,Max,Love,Axel,Felix,Joel,Gustaf, William el Wilhelm .........försökte grannen hjälpa till med, en del finns ju upptagna men tycker man om namnet så gör det väl ingenting.

    SvaraRadera
  3. Ja varför inte Elliot, sa grannen

    SvaraRadera
  4. Ja, koller med grannen, Elliot är ett fint namn :) men det är ju ni som ska bestämma och maken din tror ju ändå på en tjej och där fanns ju många namn :)

    SvaraRadera