fredag, januari 25, 2013

Jisses vart tar tiden vägen

Tycker att jag precis har kommit hem från att ha lämnar Sessan på förskolan men nu är ju klockan 11,30 och jag kanske skulle tänka på att få i mig nått att äta. Tänkte göra pizza i kväll och ha lite fredagsmys.
 
Jag har suttit här en liten stund nu för jag har lagt ut lite kläder på tradera, mest mammakläder som jag inte tänker att behålla, men några ska jag spara, för man vet ju aldrig. Ska ta och tvätta upp de som jag har lånat och lämna tillbaka oxå. Ska gå igenom mina andra kassar jag har oxå för att se om det är mer jag kan lägga ut men det har jag tid att göra lite senare, kanske hittar jag nått jag vill använda igen.
 
Vilket underbart väder vi har idag, kallt med soligt. Det är säkert en 17-18 minus. Snart åka och hämta C på förskolan och då ska vi ta och göra i mordning hos kaninen så han får det lite trevligt oxå.
 
Ha nu en underbart härlig vinterdag så hörs och ses vi snart igen
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar