fredag, januari 11, 2013

Happiness is total

Att en sån liten grej kan göra att man blir så glad. Ger mig själv en klapp på axeln idag.
Jag har varit hos diabetessjuksköterskan idag och hon ville inte träffa mig mer nu sa hon, vilket var trevligt tycker jag och hon kommr inte heller att titta på fler värden utan hon sa att jag kunde mäta då då för min egen skull bara för att det inte ska dra iväg om det skulle göra det (vilket det inte ska) det är ju inte så att jag planerar att frossa i sötsaker bara för att jag har varit duktigt utan jag måste ju fortsätta tänka på vad jag äter men jag slipper ömma fingertoppar och det är bara så gött.
 
Ja vad händer annars, inte så mycket faktiskt, Jag var på ultaljud i tisdags, tillväxt, och det såg ju bra ut bebisen väger ca 2600 gram och hon sa att den kommer att väga ca 3000-3100 g när det är dags. Och det är ju bra inte för stort och inte för litet utan lagom och lagom är ju bäst iallafall enligt oss smålänningar och det är ju det jag är, en redi smaulänning in på bare kroppen.
 
 
 Ha en trevlig helg nu
 
Kram Lina

3 kommentarer:

  1. Duktiga Du!!!! Tror Du att kudden passar eller skall jag leta efter en mindre ?/Lotta

    SvaraRadera
  2. Tack Lotta, Cissi köpte annan kudde på Börjes men tack ändå :) och tack för trevligt sällskap igår.

    SvaraRadera