måndag, januari 14, 2013

Städa, Rensa och Arkivera

Last week at work och så ska här rensas och donas, jag har redan börjat lite och det känns skönt för man vet ju aldrig när pyret vill komma ut, kanske redan i morgon.
 
Vilken härlig helg vi har haft (dåligt med bilder att bjuda på)
Men ferdagskvällen började med att vi åt tacos och sedan somnade mina sötisar i soffan. Lördagen var vi på gården och plockade ner julen och fixade med elen lite för den kommer och går. På lördagskvällen var vi hos fina vänner och åt middag och bara pratade och det var så trevligt så trevligt så. Härligt med sånna vänner tycker jagm, vi träffas inte jätteofta men när vi väl träffas så har vi supertrevligt (tycker jag) och söndagen bjöd på städning och bakning och fikamys med grannarna.
Vi bakde semlor och de blev så luftiga och fina så, och så gjorde vi amerikanska chokladmuffins med choklad i fast det gillade hon inte sen Sessan, men jag tycker att de blev ganska så goda.
 
I helgen har jag inte brytt mig om att mäta mitt värde faktiskt men jag ska ta det denan veckan, åt ägg till frukost idag och så har jag med mig turkisk yoghurt och blandfrön till frukost och
till lunch blir det sallad, tomat, keso, ägg och riven ost och en paprika bit, inte världsgott men det var vad jag hade i kylen.
 
Kram Lina

1 kommentar:

  1. Jättegod fika ! sa Lotta och tackade så mycket.

    SvaraRadera