tisdag, januari 22, 2013

Lite av varje

hittar ni här på Kosta Outlet, det är den blå koftan som jag är ute efter. Den önskar jag mig verkligen verkligen verkligen verkligen.
 
Ja det är dag två som föräldraledig utan bebis dock men idag har Sessan gjort mig sällskap hemma och det ska hon göra även i morgon. Hon har lekt med sina barbiedockor och hon har uppträtt till melodifestivalen och hon har donat med sitt kan man säga, ja hon har hjälpt mig oxå. För idag har jag tagit tag i min garderob och vet ni, nått helt otroligt jag kan ha mina jeans NU vilket betyder att jag även kan ha dem sen när bebisen har kommit. Herreguuuud så bra och så lycklig jag är, Jag har packat ner ett par av mina favvisar och nu ligger resten i tvätten och väntar på att få användas sen. Lyckliga jag!
 
Idag kom även maken ena födelsedagspresent och den var verkligen jättefin, hoppas han blir glad, det är från Sessan och bebisen (om den kommer innan han fyller) Så den har vi slagit in idag i tapet och hemvänt linneband i blått.
 
Det blir inte några bilder idag kameran på telefonen är så dålig och min digitalkamera orkar jag inte plocka fram fast jag verkligen borde så jag vet var den är. Sagt och gjort, den ska tas fram och laddas.
 
Idag kom det en ny TV till köket, ääääntligeeeeen......som jag har saknat det vid frukosten. Nyhetsmorgon och en stooor kopp kaffe det är livet det. I morgon kanske man skulle ta o fixa till en semla och bjuda svärfar och svärmor på det är ju trots allt lill-lördag i morgon, ja det får nog bli så kanske, om de är hemma. Ringer väl i morgon och kollar.
 
Det har snöat endel faktsikt ja så pass att de plogade idag när jag var ute med hunden.
 
Nu är det dags att ta fram lite macka och yoggi och sätta på kaffet.
 
Ha en fortsatt skön kväll
 
Kram Lina
 

1 kommentar:

  1. Har ju sagt hela tiden att du inte är stor.... Ibland kan det vara bra att lyssna :) du har verkligen varit duktig!!!

    SvaraRadera