måndag, januari 21, 2013

Te eller The

Ja hur som helst, det ha jag druckit många glas idag. Te med citron mjölk och en tsk honung i är bara såå gott.

 
Min första dag på föräldraledigheten, nä ingen bebis än och nä inte några direkta känningar heller.
Jag lämnade Sessan på förskolan kl 9,00 idag och hämtade henne 14,00 och då drog vi och handlade direkt så nu har jag mat hemma för en tid och det känns ju alltid skönt.
Vad gjorde jag tiden mellan 9 och 14 då? Ja vad gjorde jag? Bäddade, dammsög, tittade lite på TV, läste tidningen och åt lite middag. En ganska så behglig dag faktiskt.
 
I morgon är vi hemma jag och Sessan. Hon ska vara på förskolan måndag, torsdag och fredag som det ser ut nu och det är ju jättebra. I morgon ska vi leka med barbie och tvätta.
 
Ha en fin kväll
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar