söndag, januari 06, 2013

välkomnar våren

ja jag har som ni andra oxå konstaterat att kameran i iPhone 3 är inte bara dålig utan sämre, men  nu är det den telefonen jag har så ni får hålla tillgodo med dessa bilder.

 
Jag har gjort ett försök att städa ut julen och välkomna våren och det har väl gått ganska bra. 
Men det tar ju tid som sagt.


 
Mitt matrum är snart klart och köket är klart och sovrummet och TV-rummet så nu är det ju bara alla de andra rummen, ja ljusstakar och tomtar och stjärnor är nerplockat i alla rummen men man vill ju inte att det ska se ut hur som helst, men det får ta den tiden det tar.


 
I morgon ringer klockan 05,00 och det är dags att stiga upp för jobb och förskola, kommer vara segt känner jag för jag sover inte så bra på nätterna, jag vaknar och känner mig utvilad mitti nätterna och det är ju lite jobbigt att försöka somna om då, men men det går det oxå, jag är ju inte trött på dagarna så jag behöver väl helt enkelt inte mer sömn än så.
 
Nu ska det få rinna ner lite kaffe i halsen samtidigt som jag lagar lite mat till i morgon. Fick jättegod soppa i dag av Cissi men eftersom jag äter enligt LCHF så kan jag inte äta den i morgon för då säger maskinen jag har som mäter mitt blodsockervärde i från så i morgon blir det stekt isterand med gräddkokt vitkål och rivna morötter.
 
Ha en fortsatt fin kväll
 
Kram Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar