måndag, mars 30, 2009

8 plusgrader och solsken..

..kan det blir mycket bättre nu? Ja ja sommar och varmare kan det ju såkklart bli men jag menar ju idag. Ska snart klä på oss och gå ut igen.
Ska bara kolla lite på Polarn o Pyrets hemsida, Cornelia behöver en ny mössa, hon kan ha jackan jag köpte förra året till henne, så det behöver jag inte köpa nån ny, bra bra, men en mössa behöver hon.
Hanpus är iväg och jobbar idag, han går med motorsåg nu - träning träning, han hade lite ont i ryggen förra veckan i början men nu så är han fit for fight igen :)
Cornelia lyssnar på Scotts och diggar, hon reser sig mot allt hon kan nu så man måste verkligen passa på henne, fast iof så har hon kommit på att om hon putar med rumpan så landar hon på den. Nu sjunger hon sessan. I morgon ska vi till Växjö en liten runda, jag ska träffa några fd. jobbarkompisar som brukar gå runt Växjösjön på tisdagar. Det ska bli väldigt trevligt.
På lördag är det visst medlemsbingo, vet inte om jag ska gå, har inte överflödigt med pengar just nu, ja jag ska tänka på det. På söndagen där den 5 så kommer Camilla från Me and I. De har verkligen fått in hur mycket fint som helst.

Ha en fortsatt trevlig måndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar