tisdag, mars 17, 2009

....

Även denna morgon vaknade min lilla prinsessa kl 6. Mysigt att äta frukost ihop med pappa kanske? Ja idag är Cornelia 11 månader :) Grattis och fy tusan vad tiden har gått fort. Igår blev Zigge 5 månader, grattis till honom.
Idag ska vi till Lessebo och handla lite masonit (eller hur det nu stavas) till två av väggarna och så ska vi handla lite annat oxå typ mjölk och sånt bra och ha :)
Min kamera har kommit så den måste hämtas oxå. Sitter och läser igenom ansökningarna till dagis och om man är arbetslös så får barnet bara vara 5 tim i veckan på dagis, när ska man hinna med och söka jobb då? Det blir ju svår att komma till anställningsintervjuer och sånt. Jag måste kolla upp det lite närmare.
Polarn och pyret har öppnat webshop nu -livsfarligt-
Ska på Lingon och Blåbär på söndag hemma hos Cissi ska se om det finns nått där som Skrållan vill ha. Kanske kan önska sig något till födelsedagen :) Nja vi får se vad som finns. Sen den 5 april ska jag ha Me&I och då får alla som vill komma!

Fy 17 vad det blåser ute idag, tur att hunden är slö och inte står vid dörren och hoppar, han bara sover och sover och sover, en riktig livsnjutare det där.

Ha en bra tisdag och glöm inte att kika på Bygglov idag kl 20,00
Kram på er!

1 kommentar:

  1. Nej...inte den 5 april, då fyller jag ju år och jag som hade sett fram emot me and i party... ja ja. Vi kanske kan ses snart igen, det var ju ett tag sedan nu, eller vad säger du?

    SvaraRadera