tisdag, mars 03, 2009

Grattis Stina på födelsedagen

Idag är det min lillasyster Kristinas tur att fylla år. Grattis Grattis Grattis. Jag och Cornelia ringde och sjöng för henne idag vid 7,30 :) hmmmm hon var redan vaken då för Wille hade gett henne kaffe på sängen. Hon skulle ner på stan idag och kolla kläder. Ja jag hoppas att hon får en riktigt trevlig födelsedag iallafall.
Hampus började på med murstocken igår igen men han la av, det gick inte som han ville, och det är säkert inte så lätt, jag har inte en aning men ja han var väl inte på bästa humöret heller. Han fick veta igår att det kanske kan komma ett varsel även där han jobbar och han är den enda som inte tillhör familjen så det blir han som får gå då. Synd, det kan ju ställa till det lite med husköp och annat eftersom jag blir arbetslös den 1 aug *fuck* Ja han ska ju enl planerna vara pappaledig maj juni juli och sen får vi se vad som händer, jag har min uppsägningstid då plus att jag är arbetsbefriad så om jag inte får nått jobb så har jag ju ändå fullt betalt och det kan ju vara en liten tröst och det kan ju vara mysigt att vara hemma tillsammans på sommaren alla tre :) Ja vi får se vad som händer det är ingen idé att spekulera i nått man inte har en aning om.

1 kommentar:

  1. Hej, Näää fy vad tråkigt om Hampus också blir vaslad, nu får det snart vara nog på dessa tråkigheter... Kram

    SvaraRadera