torsdag, mars 12, 2009

det var så roligt..

..att få träffa Bie, Gittan och Pia igår, de såg precis likadana ut som när jag lämnade dem för ca 1 år sen, ja ja jag har ju träffat dem efter det, men det måste bli fler gånger och inte så långt mellan gångerna. Jag ska försöka ta mig in till Växjö i nästa vecka på tisdagen och följa med och gå runt sjön och sen vara hos mamma :)
Idag fyller Bella år (kusinen i norr) Grattis!
Idag är det torsdag (tror jag) jo men det är det, ska jag göra ärtsoppa idag men först tänkte jag vara ute lite i solen, det ser jättehärlig ut, visserligen så står temperaturmäteren på -4,5 grader men detfinns ju långkalsonger och jag tror att solen värmer endel så det ska nog gå bra, Vovven ska få vara ute oxå i sin hojja.
Jag saknar Philip lite faktiskt, det är så långt mellan gångerna vi träffas nu och det är synd, ska säga till Hampus att vi kanske kan hälsa på dem på lördag kväll och kolla melodifestivalen där kanske. Om de är hemma vill säga, jag ska kolla med Cissi idag.
Hmmm undra om vi ska till Ikea i morgon, han har inte sagt nått om att vara ledig ja vi får väl se är han hemma i morgon när vi vaknar så ska vi nog det annars få vi ta det en annan gång.
Ja jag ska ge mig på att göra ärtsoppa idag, jag har aldrig gjort det innan (nån gång måste ju vara den första) vi får se om den går att äta. kanske att Trollet vill ha hon oxå:)
Nähär nu väntar kaffekoppen otåligt på mig.
Ha en skön torsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar