fredag, mars 13, 2009

Fredag den 13 (igen)

det blev inte IKEA idag (som jag trodde) Men vi ska kanske åka i morgon. Hampus hade lite annats som han skulle fixa oxå så vi får se :)

Då var det snö igen och det är inte lite snö som har kommit heller. Ja det är bara att klä på sig vinterjacka och vinterkängor - om man hade haft några - jag har bara mina gympaskor för hunden har ätit sönder de andra, men det får gå ändå. Undra vem som åker ur Let´s Dance ikväll?
På söndag ska vi till Linda och Daniel och Oliver, de har köpt hus i Hovmantorp, det ska verkligen bli jättekul att komma dit och träffa dem och se hur stoor Oliver har blivit (han ska ju bli storebror i aug)

Alltså snö i december januari och februari är helt OK, men nu vill jag verkligen ha lite vår så det gör inget om snön försvinner lite kvickt nu. Ina kanske kommer ikväll eller i morgon på morgonen om hon ska med till IKEA, hoppas hoppas, det är alltid lika trevlig när hon är här. Vi ska (jag och Hampus) försöka planera in nån dag i maj när han har ledigt och åka till Halmstad, Hampus har inte varit hemma hos Stina och Wille sen de flyttade och det är ett tag sen nu. Vi kan ju åka mitt i veckan när H är ledig, det kan ju underlätta lite för ibland är ju Wille ledig och det är ju så mycket trevligare om hela familjen är hemma.

Vi ska på barndop den 18 april, ZiggeBus ska döpas i Örsjö kyrka tror jag att det var. Men jag vet inte vad vi ska ge honom, måste fråga hans mamma vad han önskar sig. Ja det är dagen efter Cornelias 1 års dag, vi firar henne på fredagkvällen. Kanske att jag hittar nån rolig leksak till henne på IKEA, de har faktiskt ganska så bra grejjer där tycker jag och det är inte så farligt dyrt heller.

Nu ska Cornelia ärta lite gröt och sen ska vi koka ärtsoppa hon och jag, Vovven han har inte ätit upp sin mat än så han får vänta med utgång tills han har gjort det..

trevlig helg alla och sköt om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar