tisdag, mars 31, 2009

iadg har vi gått och gått och gått och gått

Först på morgonen så gick vi ner till Åkerby tar ca 20-25 min (det är nerförsbacke) och så tog vi bussen till Växjö för att träffa Bie, Gittan, Pia, Eva och så träffade vi även Ann-Kristin..mmm och så gick vi runt Växjösjön - mycket härligt - mest att få träffa de "gamla" rävarna :) Sen fikade vi på IOGT NTO, sen gick jag och Cornelia ner på stan och gick där ca 1 tim sen tog vi bussen hem och gicvk från ÅKerby och hem och det tog kanske 30 min (uppförsbacke) sen hämtade vi Grimm från hundkojjan och gick en runda med honom och nu sitter jag här. Vi eller iallafall jag har varit på fötterna sen kl 7,00 idag. Härligt härligt har det varit med detta vår väder som äntligen har kommit. Nu ska jag ta och laga lite mat för det har inte blirvit så mycket av den varan idag för min del. Skrållan hon sover i vagnen det är som tröttsamt att åka buss, fast hon gillar verkligen det, det är ju så mycket människor att flirta med:)

Ha en fortstt trevlig tisdag.

Kram i solskenet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar