fredag, mars 06, 2009

Surprise surprise

..Kan ni tänka er att Hampus loggade in på vår blogg igår kväll och fick iväg ett inlägg - något kort kanske men ändå ett inlägg. Ja han var nästan tvingad nu när han har fått sin bärbara dator :) hihihi en liten liten sak är det men den är säkert jättebra, som sagt s fick verkligen renoveringen stå tillbaka igår, men han sa att han skulle ta tag i det idag istället - skitkul på en fredagkväll, men men....på lördag ska han hämta kamien HURRA HURRA HURRA och tapeterna, åhh det kommer att bli så fint där inne, jag verkligen längtar jättemycket nu.
Katharina lämnade in min kamera igår på ElGiganten och jag fick tag i försäkringsbolaget och de skulle återkomma med vad jag skulle få för kamera och när den ska komma, så nu är det löst -ÄNTLIGEN- Imorgon kommer hon förresten hit lilla Ina, jag och Hampus ska gå på bio " män som hatar kvinnor" det är 100 år sen jag var på bio känns det som, ska bli trevlig iallafall.

Dags för lite kaffe och kanske läsa tidningen.

Kram på er och ha en underbar fredag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar