tisdag, mars 24, 2009

Vad i allsin dar är detta...

..det var alldeles vitt på marken idag när vi steg upp och typ glashalt på vägen. Fast det kommer försvinna under dagen så det oroar jag mig inte om men en sak som jag har lite huvudbry på är varför Grimm tokäter gräs? han är helt manisk det går som inte att gå utanför dörren, han måste ha ätit nått eller så har han grymme ont i halsen, ja nu vilar han iallafall, men det är inte lätt att gå med honom och så vagnen när han är sån.

Cornelia är mycket mycket mycket piggare idag, fast hon äter ju skitdåligt, å vi får väl skäll på BVC igen då, eller kanske inte skäll men de tittar på mig precis som om jag inte ger mitt barn mat. Hon kräktes upp penicillinet tre gånger i går kväll plus att hon kräktes upp all vällingen jag gett henne, sen somnade hon och hon har sovit hela hela natten men hon måste ju vara hungrig tänkte jag men - petade lite i gröten och nån välling skulle hon inte ha. Nu diggar hon till Scotts!

Lite kaffe och lite nyhetsmorgon och så ett försökt att ge Busan lite välling.

1 kommentar:

  1. Tack tack för inbjudan..
    Det är inte helt omöjligt att jag kommer, tror nämligen att jag ska fira mig på Lördagen. Men Jag hör av mig när det är helt bestämmt. Hoppas ni har kryat på er, kram kram

    SvaraRadera