fredag, mars 27, 2009

men vá faan e detta...



















S N Ö...suck och pust och faan, jag som verkligen vill att det ska vara V Å R nu. Jag fick ett konstigt mail idag eller det var inte konstigt så det var från unionen men det stod så här "Idag är 75% av alla heltidsanställda underförsäkrade och får inte 80% i ersättning." Då undrar jag genast om detta även gäller mig om om det gör det varför har inte den informationen gått ut då?? jag måste verkligen gå till botten med detta. Man blirnojjig när man får ett sånt mail ju. Så nu har jag skickat iväg en fråga till dem.
Jag ska ALDRIG mer handla av Agneta på Tupperware hon kan inte köra ut varorna till mig utan jag måste ta mig till Växjö, vad är det för jävla service då? Hon skulle egentligen stoppa upp dessa grejjer på en väldigt mörkt plats på kroppen. Så nu vet ni. Jag ska nog ställa in Me&I oxå det verkar inte vara så många som kan komma så, det går ju att lägga en beställning ändå till Camilla så, ja det får nog bli så, jag ska fundera en liten stund till så... Det har kommit in jättemycket fint på meandi.se såg jag igår de har ju släppt sommarkollektionen nu:)
Nu är Cornelia bra igen och det är jätteskönt, hom fick sista penicillinet idag så nu ska det vara över hoppas jag, på JLC sa de att vi skulle boka återbesök om 3 månader, det låter länge tycker jag, jag ska be läkaren när vi är på ett års kontrollen att hon tittar i hennes öra!!! Nu leker hon med sin pappas spargris och så klart så måste hon även riva ner alla papar som ligger på hyllan i skrivbordet, det är den dagliga rutinen :).

Nu ska jag ge henne lite gröt och sen är det dags att sova och sover det gör vovven redan :)

1 kommentar:

  1. Jag hade tänkt komma, linda också som jag förstod det på henne. Trevlig Helg

    SvaraRadera